måndag 1 februari 2016

lite VårFÄRG ~ some Blue for You

there is a translator to the right
underbart milt nu..... dags att börja VårPyssla...
jag tror faktiskt inte det blir så mycket mer vinter här i Maleviken....
visst är det fint med de första små Penseerna?
ni kan se hur jag gjort Byrån HÄR

men jag vill visa en annan lite "vårlik" makeover jag gjort.....
två stycken gamla Gustavianska sängbord..... som fick lite Chalk Paint "Louis Blue" på sig...
beslagen fick lite guldfärg....

efter målning var det dag för lite wax..... på dessa tog jag bara "clear wax"..

visst blev dom lite Vårfina :)

passar bra in hos mig......
för Er som vill ha mer INSPIRATION att måla med Chalk Paint

join CHALK PAINT Lovers on Facebook

just det....... vet ni om att PÅSKEN är super tidig i år...
det är Påskafton redan 24 mars
så snart, snart får man börja PÅSKPYSSLA.. HURRA!!!
Påsken är som Julen,, massor med Pyssel, men finare eftersom det är ljusare och så mycket Vårblommor med...
Hoppas veckan börjar bra för ALLA
kram kram 
Håkan


3 kommentarer:

  1. Vilken makeover! Jättesnygga blev dom!
    /Kitty

    SvaraRadera
  2. Superb work. I just discovered the web site through Bing search engine. You actually created a meaningful purpose. within the long run I actually prefer to study on this posts from your blog.HD Wallpapers

    SvaraRadera
  3. Så fina, vad heter guldfärgen du använder? Mvh Lena

    SvaraRadera