tisdag 3 mars 2015

VÅR ~ Springtime

there is a translator to the right
Oj,,,, nu är det verkligen VÅR

mitt Orangeri börjar fyllas med Vårblommor...

men ännu kan man njuta av levande ljus, även om solen tittar fram...

NU är verkligen bästa tiden på året...
man har liksom allt framför sig...
om ni undrar hur jag gjort byrån kan ni klicka HÄR
och sitt nu inte och deppa .....
utan börja MÅLA istället. det är Superkul :)
INSPIRATION hittar du i gruppen nedan...
join CHALK Paint Lovers on Facebook


kommer ni ihåg alla lökarna jag fick tag på precis innan jul?
ja det var kanske lite så roligt att stå och kruka in massor med vårlök i kylan.
men nu kommer belöningen :)


nu kan jag verkligen frossa och slösa med underbara narcisser och tulpaner.
och som ni ser så är det snart ROSOR på gång :)

ni som vill kan även följa mig på INSTAGRAM
där heter jag
rosegardenmalevik
kram kram 
Håkan



1 kommentar: